10 totuutta, minun mielestäni

5 Maa

1. Kaurapuuro on hyvää ja halpaa.

2. Parkkipaikoilla lapsiparkit kuuluvat autoille, joissa on asennettuna vähintään yksi lastenistuin ja parkkeeraushetkellä on auton kyydissä. Ne eivät kuulu kiireisille ja lapsettomille ihmisille, jotka eivät viitsi kävellä ylimääräistä 20 m.

3. Kaikki Efva Attlingin korut ovat ihania.

4. En enää tykkää Lotta Backlund ista. Lotta piti todella hauskaa blogia For the love of Lotta, mutta kiireisiin vedoten lopetti blogi-uransa. Niin väärin. Alan tykkäämään vasta Lotasta kun palaa bloggailemaan. Jos minulla on aikaa lukea Lottaa, miksi Lotalla ei ole aikaa kirjoittaa minulle? Ja miljoonille muille faneilleen.

5. Astianpesukone on tärkein kone kotona.

6. Minä ♥  Puola.

7. Äärimmäisen harvoin työtöntä haetaan kotoa.

8. Auringonlasku on aina yhtä upea.

9. Lidlin paistopisteen croisantit ovat hyviä.

10. Joulusuklaat saa halvemmalla joulun jälkeen ( tai jopa aattona)

2 vastausta to “10 totuutta, minun mielestäni”

  1. Hh maaliskuu 6, 2013 klo 6:22 pm #

    Joo, mäkin aina parkkeeraan PERHE (ei lapsi!) parkkipaikalle, kun lapset, 13 ja 16 vee, ovat kyydissä. Minä en kovin paljon rakasta Puolaa, koska olen käynyt sekä Gdanskissa, ajanut Puolan läpi ja viettänyt lähes viikon Puolan maaseudulla. Hauskoja nää totuudet! 😀

  2. Tänäänkin joulusuklaalla herkutellut maaliskuu 7, 2013 klo 8:09 am #

    Allekirjoitan kohdat 1, 2, 5 sekä 7-10. Loput ovat minulle vieraampia!

Mielipiteesi

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

